Persoonlijk en deskundig

Wij vinden het belangrijk dat u de mensen kent die verantwoordelijk zijn voor het beheer van uw VvE. Daarom krijgt uw VvE een vaste en deskundige beheerder en vast contactpersoon voor administratieve zaken toegewezen. Mocht u een noodgeval hebben en uw vaste contactpersoon is op dat moment niet beschikbaar, dan is er met 8 vaste medewerkers bij Panen Vastgoed toch altijd iemand aanwezig om u te helpen.
Panen Vastgoed is gecertificeerd beheerder aangesloten bij de branchevereniging BVVB. Dit keurmerk is een waarborg voor kwaliteit onder VvE beheerders.

Dichtbij

Ons kantoor heeft meer dan 20 jaar ervaring in het beheer van Verengingen van Eigenaren en werkt voornamelijk regionaal (Den Bosch – Oosterhout / Zaltbommel – Tilburg). Hierdoor kunnen wij bijna altijd op zeer korte termijn de locatie bezoeken wanneer dit nodig is. Ook is het prettig dat u als klant niet lang onderweg bent om ons te bezoeken.

De klant is de baas
Bij ons is de VvE de baas. U beslist met welke bedrijven uw VvE zaken doet maar wij adviseren u graag wanneer hieraan behoefte is. Ons kantoor werkt met een groot netwerk van bekwame en betrouwbare leveranciers, maar de keuze hiervoor ligt bij u.

Bouwkundige expertise

Voor meer complexe bouwtechnische zaken (begeleiding groot onderhoud, renovatie, opstellen meerjaren onderhoudsplanningen etc.) kunnen wij een beroep doen op Bouwplanmakers. Dit bedrijf is deskundig op het gebied van bouwmanagement, bouwkosten en tekenwerk. Doordat Bouwplanmakers in hetzelfde pand in Ammerzoden is gevestigd, zijn de communicatielijnen kort, wat ons in staat stelt om snel met gekwalificeerde bouwkundigen te schakelen. Meer informatie over Bouwplanmakers vind u op www.bouwplanmakers.nl

Panen Vastgoed verzorgd voor uw VvE

 

 Algemeen:

  • Vast deskundig contactpersoon
  • 24/7 bereikbaarheid voor urgente zaken
  • Goede communicatie met leden van de VvE en het bestuur
  • Internetportaal voor leden van de VvE
  • Internetportaal voor bestuur van de VvE
  • Zorgvuldige archivering van alle documenten van de VvE
  • Verzorging van alle nodige correspondentie m.b.t. VvE gerelateerde zaken

Financieel:

  • Opstellen van jaarrekening en begroting conform de akte van splitsing
  • Opstellen begroting
  • Betalen facturen
  • Incasso van eigenarenbijdrage / Accuraat debiteurenbeheer
  • Afstemmen reserveringen

Administratief:

  • Begeleiding van het bestuur
  • Bemiddeling verzekeringspakket
  • Aanleg van een volledige eigenaren administratie en verwerking van mutaties hierin
  • Advies m.b.t. opstellen en handhaven van het (Huishoudelijk) Reglement
  • Organisatie en begeleiding vergadering van eigenaars
  • Beheer van (onderhouds)contracten
  • Informeren van notarissen bij overdracht van appartementen over achterstallige betalingen
    en overige relevante zaken.
  • Inschrijving van de VvE en bestuur bij Kamer van Koophandel / Openen van bankrekening(en) op naam van de VvE
  • Organiseren en notuleren van ledenvergaderingen

Onderhoud:

  • Contractbeheer
  • Afhandeling schades
  • Uitvoeren actiepunten
  • Snelle en deskundige afhandeling van technische storingen
  • Opvragen en vergelijken van (onderhouds)offertes
  • Bewaking van het meerjaren onderhoudsplan
  • Organisatie en begeleiding van technisch onderhoud