Wie zijn wij?
Panen Vastgoed B.V. voert namens diverse Vereniging van Eigenaren (woongebouwen, kantoren, winkels en bedrijfspanden) zowel het administratief als technisch beheer en daarnaast verzorgen we voor groot eigenaren ook het verhuurbeheer.

Wij onderscheiden ons vooral in de persoonlijke manier van aanpak en het onderhouden van langdurige relaties met onze opdrachtgevers. Onze medewerkers vormen hierbij een belangrijke rol aangezien zij bepalen hoe relaties onze dienstverlening ervaren.

 

  1. Vacature administratief medewerker (24 – 32 uur per week)

Wat ga je doen?
Als administratief medewerker werk je samen met collega’s aan alles op het gebied van administratie m.b.t. VvE en verhuurbeheer. De taakonderdelen bestaan onder meer uit:

  • Het maken van kostenafrekeningen
  • Verwerken van facturen
  • Verzamelen gegevens en controleren van boekingen
  • Het voorbereiden van huurovereenkomsten
  • Het voorbereiden van jaarrekeningen
  • Opstellen van verklaringen t.b.v. de notaris
  • Afhandeling van bestellingen zoals naamplaatjes en handzenders
  • Debiteurenbeheer
  • Beantwoorden van vragen van opdrachtgevers (zowel telefonisch als per e-mail)
  • Meedenken aan het optimaliseren en automatiseren van de werkprocessen

Functievereisten
Als administratief medewerker werk jij zelfstandig en nauwkeurig en pak je zaken proactief op. Je leert snel en hebt ervaring en affiniteit voor financiële administratie. Je beschikt bij voorkeur over:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Een afgeronde MBO opleiding op financieel/ administratief gebied is een pré
  • Affiniteit met digitale processen en digitaal werken is een pré
  • Je werkt nauwkeurig en voelt je verantwoordelijk voor je taken
  • Ervaring met softwarepakket Twinq is een pré
  • Ervaring met Microsoft office is noodzakelijk

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende en afwisselende functie binnen een informele en dynamische organisatie.

  • Een marktconform salaris (afhankelijk van ervaring)
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Een gunstige collectieve pensioenregeling
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Op fulltime basis heb je in een kalenderjaar 33 vakantiedagen

 

 

2. Vacature Accountmanager VvE Beheer (24-32 uur per week

Wat ga je doen?
Als Accountmanager VvE beheer onderhoud je contacten met de klanten en ben je eerstelijns aanspreekpunt, zowel technisch, financieel als organisatorisch. De Accountmanager VvE beheer coördineert het dagelijks onderhoud, bewaakt dat aan alle noodzakelijke (wettelijke) vereisten wordt voldaan en coördineert de planning en uitvoering hiervan. Hieronder valt te denken aan het op laten stellen van een meerjarenonderhoudsplan, opstellen jaarrekeningen en begrotingen, de jaarvergadering, kascontrole en afsluiten van onderhouds- en verzekeringsovereenkomsten.
De VvE beheerder inventariseert de kenmerken van de klacht / storing en beoordeeld welke aanpak het meest efficiënt is om deze op goede wijze te verhelpen en houdt de melder van de voortgang op de hoogte. N.a.v. een schade beoordelen of deze voor verzekering in aanmerking komt en de administratieve afhandeling hiervan coördineren.
Opstellen conceptagenda met bijlagen, deze afstemmen met het bestuur van de VvE en zorgen voor een tijdige uitnodiging aan alle eigenaren in de VvE. Zorgen voor een presentielijst en uitwerken van de notulen, zelf of door een notulist.
Inventariseren welk onderhoud nodig is, offertes hiervoor opvragen, vergelijken en hierover advies uitbrengen aan het bestuur. Tevens het bestuur adviseren of zij zelfstandig kunnen besluiten tot het verstrekken van opdracht of dat dit besluit door de ledenvergadering genomen dient te worden.
Bewaken of iedere VvE een MJOP heeft en of dit nog actueel is. De VvE adviseren indien dit niet het geval is.
De door de financiële administratie opgestelde concept jaarrekening controleren en het opstellen van een begroting voor het volgende boekjaar.
Reactief en proactief verstrekken van belangrijke en nuttige informatie aan de klanten.
Overzicht houden op het gehele takenpakket dat bij het beheer van een Vereniging van Eigenaren komt kijken. Bij signalering dat iets niet of niet goed gaat, dit omzetten in actie zodat een goed VvE beheer gewaarborgd is.
De VvE beheerder houdt regelmatig (zo vaak als nodig) contact met de directie, financiële administratie, (onderhouds-)bedrijven, bewoners en de VvE besturen.

Functievereisten
Als accountmanager VvE Beheer werk jij zelfstandig en nauwkeurig en pak je zaken proactief op. Je beschikt over een goede communicatie en bent klantgericht. Je beschikt bij voorkeur over:
– HBO werk- en/of denkniveau
– Technische/bouwkundige achtergrond is een pré
– Goede communicatieve vaardigheden: Vloeiend Nederlands in spraak en schrift, goed Engels in spraak en schrift
– Sociale vaardigheden en persoonlijke eigenschappen: Inlevingsvermogen, proactief, servicegerichte instelling, sociale maar professionele houding en dito uitstraling, zelfstandige instelling met de zelfbewustheid om op tijd om hulp te vragen.
– Flexibel, stressbestendig en organisatorisch sterk
– Verzekeringen: Je bemiddelt in verzekeringen, maar adviseert hier niet in. Je kent het verschil tussen bemiddelen en adviseren.
– Geldig rijbewijs B
– Bereid om in de avonden te werken (voornamelijk periode februari t/m mei)
– Ervaring als VvE Beheerder is een pré, maar geen vereiste

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende en afwisselende functie binnen een informele en professionele organisatie.

  • Een marktconform salaris
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer
  • Een gunstige collectieve pensioenregeling
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Op fulltime basis heb je in een kalenderjaar 33 vakantiedagen
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken

 

Interesse? Wacht niet langer en reageer!
Sluit een van deze vacatures perfect aan bij jouw ambities? Stuur dan je sollicitatie (inclusief motivatie en CV) naar yorben.brouwer@panen.nl . Heb je nog vragen over de functie? Bel dan gerust even rechtstreeks met hem via 073-3030490.